mas romeu turisme rural
972 162 164 - 696 490 288
email: info@masromeu.net
facebook twitter instagram pinterest wifif

INICIO ENTORNO NUESTRAS CASAS ACTIVIDADES PACKS ENLACES RESERVAS NOTICIAS COMO LLEGAR

RUTA PEL MONTSENY.- TURO DE MOROU

RUTA PEL MONTSENY.- TURO DE MOROU 23/11/2017

Tur贸 de MorouDESTACATS

Tur贸 de Morou
En aquesta 猫poca de l鈥檃ny ens ve molt de gust anar al Montseny, a veure com els colors de la tardor s鈥檋an ensenyorit del paisatge o veure-ho tot amb una fina catifa de neu.
Hotel de Santa Fe. A principis del segle XX, l鈥檈ditor barcelon猫s Ramon de Montaner va comprar la vall de Santa Fe amb la idea de fer-hi un hotel de luxe. Per abastir-se d鈥檈nllumenat el猫ctric, va fer construir un petit pant脿 al costat de l鈥檋otel (L鈥橢stanyol), que aviat fou insuficient, i, al cap de 25 anys, va fer construir el pant脿 que avui coneixem com a tal.

Can Casades. Una antiga casa d鈥檈stiueig restaurada per la Diputaci贸 i convertida en centre d鈥檌nformaci贸. Es pot visitar i veure, gratu茂tament, un preci贸s audiovisual sobre el Montseny, amb uns efectes especials molt curiosos.

Can Lleonart. És un equipament pedag貌gic creat l鈥檃ny 1971 en una antiga casa d鈥檈stiueig. Va ser la primera escola de natura de l鈥檈stat espanyol. Les activitats que s鈥檋i desenvolupen s贸n: itineraris pedag貌gics, excursions guiades pel mass铆s, sortides per a l鈥檕bservaci贸 de la fauna, etc.

Tur贸 de Morou. Cim de 1.308 metres, és el de més f脿cil accés al mass铆s del Montseny.

Ruta

Empedrat de Morou. És una balconada rocallosa de granit, amb unes vistes espectaculars sobre la vall de Santa Fe, el Tur贸 de l鈥橦ome i les Agudes. També hi podem veure la serralada Litoral.

Antigament s鈥檈xtreia el granit d鈥檃questa zona i es baixava amb mules per estrets corriols, tot un procés manual que ocupava for莽a m脿 d鈥檕bra de la vall.

RUTA

Aparquem el cotxe davant del Restaurant/Hotel Santa Fe del Montseny i prenem un caminet cimentat, seguint el r猫tol "L鈥橢mpedrat de Morou 鈥 Can Lleronart鈥 amb marques de color taronja. Travessem un pontet de fusta i just passat Can Lleonart, prenem el segon cam铆 que surt a la dreta.

Seguim per un cam铆 ample i, quan aquest gira 90潞 a la dreta, el deixem i seguim recte endavant, per un corriol estret i mig amagat. Anem pujant per un cam铆 pedreg贸s i amb unes vistes molt generoses d鈥檜n bosc amb castanyers i faigs.

Arribats al cim (espai poc senyalat) continuem recte per un corriol molt poc marcat i a la poca estona seguim un cam铆 ample que baixa, fins a sortir als Empedrats de Morou. Anem baixant i prenem el segon cam铆 ample que surt a m脿 esquerra, Cam铆 de Riells; passarem per la masia Can Font de Corts fins a trobar el cam铆 pel qual baixarem del Tur贸 de Morou. Continuem per la pista que hem deixat abans i ja no ens desviem fins a arribar al pant脿 de Santa Fe.

Panta

Enfilem el cam铆 que va per la dreta del pant脿 de Santa Fe que ens portar脿 a Can Lleonart, la casa que ja hem passat a l鈥檃nada. Ara només ens queda resseguir el cam铆 que ja hem fet a l鈥檃nada i que ens portar脿 fins a l鈥橦otel de Santa Fe, on hem comen莽at la nostra sortida d鈥檃vui.

COM ANAR-HI?

Itinerari: Circular
Durada: 2h 15 min
Desnivell: 467 m
Dist脿ncia: 9,79 km
Track: Santa Fe + Tur贸 de Morou + Empedrat de Morou  + Pant脿 de Santa Fe + Santa Fe

Más información:

mas romeu La Masia

L麓Alzina

El Mirador

Turismo Rural Mas Romeu - Arb煤cies - Montseny. Masia Rural Montseny, Casa Rural, Apartamento Rural, Apartamentos Tur铆sticos, Turismo Rural , Alojamiento Rural, Fin de Semana, Vacaciones, Escapadas, Salidas, Salidas en familia, Casa rural ideal para ni帽os, Aeropuerto Girona, Mascotas, Pet-Friendly Turismo rural Casa ruralTurismo rural ApartamentoTurismo rural Apartamento

ACTIVIDADES - Arb煤cies - Sant Hilari de Sacalm - Costa Brava - Hostalric - Breda - Girona - Vic - Rutas de Senderismo - Otras Actividades - PACKS - Gastron贸micos - Aventura - Relajante -
漏 2012 Copyright. Todos los derechos reservados a Mas Romeu - Aviso Legal - Condiciones Legales Diseño Web JMwebs.net | Grupo Actialia (Créditos)